CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Wednesday, December 16, 2009

MENGAPA HARUS MEMILIH TUPPERWARE BRAND

Kerana Ia Selamat - Sebab Yang Paling Penting


Dalam kehidupan seharian saya selalu menyimpan bekas aiskrim yang selalunya kerap saya beli untuk menikmati aiskrim 3in1 ( banyak perisa la maknanya ). Bekas ini akan kerap saya gunakan untuk menyimpan ikan, udang atau pun ayam. Bekas ini juga akan saya gunakan untuk menyimpan bihun goreng, gulai ayam dan banyak lagi jika nak dibawa ke mana-mana. Betul ka tindakan saya. Saya tidak mengetahui adakah ia membebaskan apa-apa bahan yang membahayakan kesihatan saya. Saya mana nampak. Jadi bagaiman kesihatan anak-anak dan keluarga saya.

Setelah diperkenalkan dengan tupperware saya beralih kepadanya agar kesihatan keluarga saya terjaga. Lagipun hanya pengeluaran sekali tapi penggunaan seumur hidup saya. Bukannya saya tak mampu sebab boleh membayar secara ansuran. Begitu juga anda tukarlah kepada Tupperware kerana ia SELAMAT.


0 comments: