CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Saturday, January 30, 2010

PERHATIAN

Salam

Buat semua kengkawan yang melayari laman blog saya, blog ini akan dikemaskini sebaik mungkin Insha allah....dengan izin-Nya. Jika ada yang berminat pada mana-mana tupperware bolehla melihat pada status STOK MASIH ADA

Pembayaran boleh dibuat samada secara tunai atau ansuran. Jika anda memilih secara ansuran, barang akan diberikan terlebih dahulu apabila bayaran permulaan dibuat. Di sini ingin saya tegaskan bahawa pemberian barang ini adalah berdasarkan kepercayaan. Jadi diharap bagi sesiapa yang telah menerima barang janganlah lupa untuk melunaskan hutang yang masih tertunggak.

Saya seharusnya berterima kasih pada anda kerana membeli di laman blog saya. Dan anda juga harus berterima kasih pada saya kerana membenarkan bayaran ansuran dibuat kerana ia tidak membebankan anda. Jadi harap kerjasama antara kita dapat terjalin dengan baik.

Sekian.

0 comments: